Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Αμαν πια!!!!


Δεν μπορώ την ψευτιά..δεν αντέχω να με κοροϊδεύουν μπροστά στα μάτια μου .....Νιώθω ότι με περνάνε για χαζή ...ότι με υποτιμούν...Δηλαδή πως μπορεί κάποιος να νομίζει ότι σε ξεγέλασε???Και να είναι κάποιος που στο κάτω κάτω δεν σε ενδιαφέρει σαν άτομο παει στα κομμάτια αλλά όταν στο κάνει κάποιος που περνάς καλά μαζί του και όταν σου λέει ότι είσαι σημαντική γι αυτόν???Τότε τι μπορείς να καταλάβεις????Γιατί πουλάκι μου...αν μου έλεγες την αλήθεια δεν θα καταλάβαινα????Θα καταλάβαινα θα έδειχνα κατανοήσει αλλά τώρα κάνοντας αυτό τι καταφέρες???Για πες μου...ε???Δεν άκουσα ??Τι είπες??Δεν μιλάς ε??Να σου πω εγώ καταφέρνεις να με εκνευρίζεις κάθε φορά που σε βλέπω..να έχω γίνει πάλι καχύποπτη ....βρε αι από κει που θα κάτσω να σκάσω και να καίω φλάντζα για σένα..Ότι είναι να γίνει θα γίνει αλλά αφού δεν κουνιέσαι sorry αλλά θα κλείσει η πόρτα..!!!

1 σχόλιο:

Zose.M είπε...

Ποσο σε καταλαβαινω....Ειναι δυσκολο να φυγει....

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι,όχι ένας προορισμός...Δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για να είστε ευτυχισμένη από το... ΤΩΡΑ!!