Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2007

Πόσο θα ήθελα........


Σε μισώ τόσο πολύ..και όμως συνέχεια σε σκέφτομαι...Είμαι θυμωμένη μαζί σου και όμως όταν μου χαμογελάς ,με παίρνεις αγκαλιά τα ξεχνάω όλα..Θέλω να σε πονέσω όπως πόνεσα εγώ μα δεν μπορώ....Δεν θέλω να σε ξαναδώ μπροστά μου όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί φοβάμαι...Φοβάμαι πως θα λυγίσω..Φοβάμαι πως θα σε ξανααγαπήσω....Φοβάμαι πως μόνο με ένα σου βλέμμα θα παραλύσω..Αλλά μέσα μου έχω τόσα που δεν με αφήνουν ούτε στα μάτια να σε κοιτάξω..Είμαι ψυχρή..Είναι το μόνο που μπορώ να κάνω για να μην με ξαναπληγώσεις....Όμως εγώ ακόμα σε αγαπώ....Ακούς???Σ'αγαπώ!!Περνάω τόσο καλά μαζί σου μόνο με σένα περνάω τόσο καλά μόνο εσύ με βοηθάς να ξεχάσω τα πάντα...Όταν είμαι μαζί σου ζω την στιγμή...δεν σκέφτομαι τίποτα μόνο γελάω ....μόνο γελάω...Τόσο απλό...είμαι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ...Θυμάμαι τις ώρες που περνάγαμε μαζί θυμάμαι πόσο ωραία ήταν...Θυμάμαι ότι ήμουν σημαντική για σένα και μου το έδειχνες με πρόσεχες σαν τα μάτια σου...Δεν το έχει κάνει κανένας άλλος...Ίσως να νιώθω έτσι επειδή ήσουν ο μόνος που δεν χρειαζόταν να προσέχω εγώ..αλλά το έκανες εσύ για μένα.Ένιωθα ασφάλεια...εμπιστοσύνη..μια ζεστασιά υπέροχη.Τώρα νιώθω μισή...σαν να λείπει κάτι ένα κομμάτι μου..το άλλο μου μισο...Σ'αγαπώ...το ξέρω δεν στο λεγα αλλά σ'αγαπώ είναι τόσο απλό..τόσο όμορφο!!Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ ακόμα και αν πάω στην άλλη άκρη της γης δεν θα ξεχάσω το πρόσωπο σου το χαμόγελο σου πόσο γλυκός ήσουν ,τι ήσουν για μένα..ένας ΗΡΩΑΣ....Ήσουν ο πρίγκηπας μου...μόνο που δεν είχες άλογο αλλά μηχανάκι...και τώρα ποια αμάξι...Μου είχες πει να παντρευτούμε...Θυμάσαι??Τι χαζή που ήμουν...αλλά ήμουν μικρή και τότε δεν είχα καταλάβει πόσο σημαντικός ήσουν για μένα μέχρι που σε έχασα..Το μόνο που θα ήθελα είναι να ξερες όλα αυτά..αλλά δεν τολμώ να στα πω δεν θέλω...φοβάμαι...φοβάμαι πολύ.!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι,όχι ένας προορισμός...Δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για να είστε ευτυχισμένη από το... ΤΩΡΑ!!